Minigimmmbenim Merhabalar ben adetime yakın kan testi yaptırdım değerim 100 lerde sizce iyi mi en son adet başlangıç tarihim 19 bitiş tarihim 23 sizce değere göre mi kaç haftalık olduğu hesaplanır yoksa adet baslangic tarihinden mi ?
Evinamin031120 Minigimmmbenim Benim adet gecikmesinin 10.günü 11 di merak etmeyin iyi değeriniz ben suan 38+3 deyim Haftanızda son adet tarihine göre hesaplanır