Kayraa42 Kızlar ben 18 şubatta sezeryan olucam inşallah aynı zamanda göbek fitığı ameliyatıda Olcam.. Daha önce böyle olan varmı çok korkuyorum iki ameliyat birden nasıl olcak diye… Sıra bize geliyor sizlerde durumlar nasıl haç haftalıksnz.. Ben 34+5 💜
Prenses34_annesi Kayraa42 Bizde kızımla 36+5 haftalık hamileyim bizim de tahmini doğum tarihimiz 10-11 Şubat gözüküyor normal doğum sürecinde ilerlediğimiz için belli bir tarihimiz yok size de çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah 🥰💕
Burcu-34 Kayraa42 bizde 35 haftalık olduk tahmini doğum 23 Şubat inşallah sağlıkla gelsin bebişlerrr🥰🥰
zeynepaylaipek Kayraa42 36+6 olduk bizde normal doğum için tarihi belli değil bekliyoruz 14 Şubat’ta suni sancı verilecek kendi gelmezse artık. Sizede geçmiş olsun rabbim şifa versin inşaallah sağlıkla kavuştursun yavrularimiza🖤
Sunney Kayraa42 o kadar kötüyüm ve yorgun hissediyorum ki son kalan 1 ay hiç geçmicekmiş gibi 🙁 35. haftadayız bir an önce kavuşmak istiyorum. Hem dinç vücuduma kavuşıyım hemde kızımla tanışıyım 😌
Kayraa42 Prenses34_annesi Prenses34_annesi ayy sizin daha az kalmış sağlıkla gelsin inşallah… Benim iki oğlum var ikiside zorunlu sezeryan oldu buda mecburen sezeryan olcak… Doktor gün verdi.. Bakalım hayırlısı.. Bi gün inşallah bizde sağlıklı Bi şekilde doğurduk diye yazarız buraya 😃😃
Prenses34_annesi Kayraa42 amin inşallah canım benim kız erkek farketmez sağlıklı hayırlı evlat olsun da iki türlü doğum da yapsan annesin sonuçta Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Kayraa42 Sunney al bendende o kadar.. Uyku yok resmen her gün nefes darlığı çeken ben bugünde midem ağrıyor uyutmadı… Doğursam rahatlycam diyorum.. 😃
Yaseminturan_ Kayraa42 34 haftalık oldum ilk oğlum 29 da doğmuştu normal bu oğlum da gelmek için acele ediyor 28 den beri bu dogum şeklim belirsiz ikisinden de korkuyorum rabbim yardımcımız olsun🌸
Kayraa42 Yaseminturan_ ayy inşallah bu kez tam gününde sağlıklı Bi şekilde doğar bebeğiniz… Allah hepimizin yardımcısı olsun..
Betty34 Kayraa42 38+1 olduk son 13 gün :) 1 Şubat tahmini doğum. Allah yardımcınız olsun, umarım kolaylıkla atlatırsınız operasyonlarınızı 🙏🏻
Semilk05 Kayraa42 37+3 olduk kızımla 7 Şubat tahmini doğum gösteriyor. Normal doğum gözüküyor şu anlık bakalım ne zaman gelecek prensesim inşallah 10 gün sonrw gelir evlilik yıldönümümüz de 🌸
suleeeeeeeee Sezaryan dogumlar kac haftalıkken oluyor 2. Dogumum olucak ilk hamileliğimde normal dogumu bekledik ondan sebep 41 haftaykn sezaryn olmuştum acaba simdi kaç haftayken alıncak ki
Kayraa42 suleeeeeeeee genelde doktorlar 38 yada 39 da alıyorlar.. Çünkü beklemek dikişlerin açılmasına sebep olabilir.. Benimde 3.sezeryanım
3cocuklu1annee Kayraa42 36+0 haftalığım artık gece uykuları yok bel ağrısı kasık ağrılarım başlamış adet sancısı gibi sancım var kasılmalar flan yürüyemiyorum bile allah yardımcımız olsun inşallah
Al-ed3 Kayraa42 tam 37 haftadan selamlar 🙋🙊 iki hafta sonra bugün sezeryana gün aldık 🙊 yani Şubat’ın 2sinde inşallah kızım geliyor 🥰 biz uykusuzlga alıştık sabah 5 buçukta tuvalet için uyanıp bir daha uyuyamayanlardaniz ne yazıkki 😟 size de çok çok geçmiş olsun ve size bana ve burda doğumu yaklaşan herkese hayırlı doğumlar diliyorum 🙏 💕
Kayraa42 Al-ed3 çok teşekkür ederim canım… Rabbim seninde yardımcın olsun.. Benim 18 şubat doğum.. Sen benden önce doğum yapcaksın 😌kimbilir belkide sende doğum hikayeni paylaşcaksın bende okurken aahhaa sıra bana geldi işte tamda şimdi diycem😅 şaka bir yana rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize..
Eldgrn Kayraa42 35+1 iz kızçemle doğum 22 Şubat gözüküyor normal doğum 1 Şubat randevumuz var doğum planı yapacağız doktorumla nst kontrol bakalım o zaman az çok netleşir birşeyler kontrolü bekliyorum heycanla