Suheyla2 Kızlar ikili test trisomy değerim 0<50 çıktı dotorum hiç açıklama yapmadan perinatolojiye yönlendirdi aranızda böyle olan varmı
Tugba_42 Trisomy 13/18 olan değerinizmi yoksa trizomi 21 olan değeriniz mi böyle çıktı ve 0/50 değil 1/50 dir çıkan sonuç