dilanysl bende seninle aynı ikilemdeyim canım ya e bebek mağazasına gittiğimizde eşimle orada çalışan bayana sordum nıvea şampuanı nasıl diye iyi ama genelde sebamed yada mustela alıyorlar onlar daha iyi dedi bende çok kararsız kaldım olmazsa bir kullancam baktım memnun kalmadım hemen mustela alırım 😒😒🌺🌺