Pearlyy ben kızımı genel anestezi ile doğum yaptım, doğumhaneye girene kadar herşey benim açımdan güzeldi ama ayildiktan sonra toparlanmam zaman aldı,buda bünye meselesi. Sontayi anesteziden sonra takmalarıni istedim, narkozda bir kaç soru sorana kadar etkisini gösterdi,bir baktim beni uyandırmaya çalış hadi kalk bitti falan diyorlardı. Dediğim gibi benim bünyem çok zayıf ve ben zorlandım ağrılarimdan. İkinci doğumu yapıcam ama doktoruma bırakıcam,o ne önerirse onu isterim