Yagmursss 23 üncü haftamda gelmeye baya bir ıslatıyordu göğüsten gelen su 30cu haftamda baya bir azaldı şuan 35 haftalığım ara ara damla olarak haftada birkaç kez geliyor özellikle bebek sesi duyduğumda 😂 sıktırmamak lazımmış bu Arada ben sıktırmıştım ilk geldiğinde şaşırıp doğumdan sonra da inşallah böyle ıstıkrarlı olur burda bekliyim bende