Momm7 Bi kaç gecedir uyku uyuymayan kaşıntısı olan oldu mu ne sürsem durmuyo çok çatlağım var kaşımamama rağmen
ikikedi-birbebek Momm7 Yine catlayacaksinizdir benimde ne zaman kasintim olsa catliyorum ama kasimamaya dikkat edin iz kalıyor diyorlar malesef ne yapsam da yine catliyorum derim çok sıkı 🤷🏻♀️
Merveclnk Momm7 sakın kasimayin alerjiye ceviriyor pişman olursunuz ben çok pişman oldum heryerime dağıldı kabarcıklar uyuyamıyorum gecelerce. Bol bol nemlendirip kasimayin asla .
TTtutku Momm7 kantaron yağı hem çatlak görünümünü hafifletiyor hemde yeni oluşmasını çok azaltıyor kullanabilirsin
AnnelikSeruvenimm Ya benimde bir ara fırladı arkadaşım. Aldığın vitaminleri kesebilirsin, ben biraz ara verdim kaşıntım hafifledi. Buz dolabina herhangi bir nemlendirici koy biraz soğuk olsun sonra gobusune sür şifa olur inşallah
AnnelikSeruvenimm Ve ben eczaneden baya yağlı bir krem olan excipial lipo isimli kremi aldım onu sürüyorum çok faydasını gördüm sana da faydası olur belki