Zehradgdrn
Gebelik egzersizlerini hamile kaldığımdan itibaren 3 ay sonra yapmaya başladım çok faydasını görüyorum ama her ayın kendine göre egzersizleri var ona göre yapmanız gerekiyor 😇 ilk 6 ay egzersizleriyle son 3 ay egzersizleri aynı değil , yakinizda bı devlet hastanesi varsa gebe okulu oluyor ucretsiz orda hem egzersizleri gösteriyorlar hemde çok yardımcı oluyorlar danışabilirsiniz 😇 Eğer yoksa internette ayiniza göre arastirabilirsiniz 🌼