Slm herkeze, ben 2 sene önce sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldim cok şükür çabuk iyileştim hemen ayağa kalktım bir hafta sora sanki hiç doğum yapmamış gibiydim. Hiç bir ağrı ameliyatimda yoktu ,ama atık 4 aylık hamileyim ve inanın çok zorluklar çekiyorum oğlumu kucağıma alamıyorum 1 dk 2 dk sora artk açıdan duramıyorum ,eşim çalışıyor ve oğlumla tüm hafta sadece ben ilgileniyorum ve eskisi gibi enerjik değilim açıdan dolayı onunla oyun da oynayamıyorum hani eskiden oynadığımız ve onada yansıtıyor bu durum üzülüyorum çok fazla babası pazartesi ve cuma evde sadece gerçekten çok kötü… doktora gittim söylediler ki her şey normal benim durumda olanlar varmi hani böyle acı hissetsin.. çok uzun yazdım okuduysanis teşekkür ederim hepinize 🥹