Kızlar benim karnım çok çıtırdıyo ya. Doktoruma da sordum olabilir normal dedi insan bazen endişe ediyor. 32-33. Haftalarda bebiş hareket ettikçe ince çıt çıtlarla başladı, 34-35lerde tavan yaptı artık yanımdaki insanlarda duyabiliyordu günde 4-5 kere olan çıtırtıları. Şimdi 36+1’deyiz baya yüksek sesli çıt sesi geliyor. İnternette bebek eklemlerinden gelebileceği yazıyor genelde ama doktorlar da tam bilmiyorlar. Umarım tehlikeli bir şey değildir biraz korkutuyor beni. Deriden, benim organlarımdan ya da çatlamalardan gelmediğinden eminim bebişten geliyor. Benim gibi sık sık çıt çıt ses duyan var mı aranızda?