Duruhilal Kızlar 27.haftadayım ama göğsüm kupkuru ufacık dahi sıvı gelmiyor, duyduğum kadarıyla normalde geliyormuş azıcık da olsa hatta hamile olmayanda bile sıkınca geliyormuş doğru mu bu sizde durumlar nasıl?
1melekannesiii Duruhilal Bence daha çok erken doğumdan sonra gelmese problem olurda şimdilik gelmesini beklemek bile tuhaf yanı🤷🏼♀️
Hilal3425 Duruhilal 37+5 haftadayım sıkınca azcık geliyor su gibi bir arkadaşın ,25 haftada gelmeye başladı sütü bebeğini beslemiyor bnde çok dert etmiştim onun geldi o emzircek bnm gelmedi diye ama öyle olmuyormuş o iş dert etmeyin
Ela344 Duruhilal 34+1 haftalığım benimde gelmiyor ama dert etmiyorum çünkü kafaya takarsak Allah korusun doğumdan sonra gelmez diye düşünmemeye çalışıyorum canım sende düşünme ☺️
Tugceee95 Duruhilal ben kötü oldugunu dusunmuyorum sızde dusunmeyın formda cok okudum gelmeyıpte dogumdan sonra sütü gelen cokmus belki ılerleyen donemlerde gelebilir zaten bu sıvı ney bilmıyorum💁♀️
Duruhilal 1melekannesiii gelmesini beklemek demeyelim ama hamile 10 anneden 9un da böyle bir sıvı varsa insan benim neden yok acaba diyor, doğal olarak.
1melekannesiii Duruhilal Ayy yok bence hiç öyle düşünme herkesin hamileliği farklı geçiyor takılma bunlara doğumdan sonra elbet olur 😊
Nedime54 Hamileyken meme uçlarıyla çok oynamamak gerekiyor bazısında gelir bazısında gelmez bunu dert etmeyin süt üretimi için memeler 16. Haftada hazırlanmaya başlar ama asıl süt üretimi plasentanın rahimden ayrılmasıyla başlar