İyi geceler kızlar. 9 haftalık gebeyim, geçenlerde kayınvalidemde otururken ciğer yersen, çilekli elinle yüzüne dokunursan leke olur çocuğun yüzünde vs dedi. Ciğere katılabilirim ama çilek olayı saçma bence. Az önce çilek yedikten sonra yüzümü kaşıdım birkaç kez eşim büyük tepki verdi bu konuda düşünceleriniz nedir başına gelen var mı gerçeklik payı nedir?