Mavi11 hemen anlatayım ilk önce evimize geldiğimiz zaman giymediğimiz kıyafetleri halılarımızı siyah büyük battal boy bir poşete koyup ağızlarını bantladık koltuklarımızı örtüledik eğer eviniz soğuk oluyorsa halılarınızı örtü ile kullanabilirsiniz demişti doktorumuz ardından daha önceden giymiş olduğumuz kıyafetleri 3 gün 60 derecede yıkayıp asıyoruz eldiven ile tabii ki de ondan sonra ilk keseli bir şekilde baştan aşağı bir duş alıyoruz doktorumuz bir şampuan verdi kwellada adında normal şampuanı sürüp durulandıktan sonra bu şampuanla saçımızı yıkayıp duruladık ardından kendisi içinde kükürt olan özel bir karışım Krem verdi bize bu krem hazır satılmıyor bu kremi eczaneciler eczanede kendileri yapıyorlar 3 gün boyunca boyundan aşağı olmak üzere genital bölge içi vesaire sürdük zamanı fark etmiyor ama biz genelde akşam sürmeyi tercih ettik ardından sadece benim kullanabileceğim bir krem verdi wilkinson pomad adı bu kremi de el ayak ve genital bölgeme sürdüm Bir de ne olur ne olmaz verdiği kremlere karşı cilt tepkime gösterirse diye dermatop adında bir tahriş kremi vardı bu kremi eğer hani herhangi bir tahriş olursa cildin sür diye harici sürmüyoruz 3 gün bu şekilde devam ettik 3 günün akşamı Metrin adında bir şampuan var tam şampuan değil ama kremsi bir yapıda bunu saçımıza saç dibimize yüzümüzde göz ve ağızdan uzak olacak şekilde sürüyoruz ardından 4 günün sabahı yani tedavinin bittiği sabah duş alıyoruz temiz kıyafetler giyiniyoruz evde büyük bir temizliğe giriyoruz ardından normal hayata devam ediyoruz sonra gitmiş olduğunuz cildiye doktoru zaten sizi bir hafta sonra kontrole çağırıyor kontrol eşliğinde size bakıyor bir hafta sonra 3 gün yine sürüyorsun tamamen kaybolması için bu kadar tabii ki de bu süreçte bu üç gün içerisinde olsun yemek yaparken kesinlikle eldiven kullanıyoruz kıyafetlerimizi 60 derecede yıkıyoruz aslında 90 derecede de yıkanabilir ama herhangi bir küçülme renginde sorun olmasın diye doktorumuz 60 derecede yıkayabileceğimizi söylemişti 🥰 ve bunu uyguladıktan bir hafta sonraya doktora gittiğimde doktor yaralarımın bayağı kurudugunu söyledi son bir hafta daha uygulayacağım üç gün olmak üzere sonra da bir buçuk gün losyon vücudumda bekletip tedavim bitecek inşallah hayırlısı ile bana çok iyi geldi kaşıntılarım azaldı gece uykularım düzene girdi baya Rabbime şükürler olsun kaşıntım azaldı basenlerimde olsun kollarım vücudumda oluşan minik yaralar kapandı kaşıntı oluyor fakat öyle şiddetli değil saniyelik ve doktorum geçse bile 1-1,5 ay kaşıntının olması gayet normal dedi 🥰 ve insan yüzeyi dışında 3 gün yaşıyor harici yaşayamıyor eğer yaşıyor olsaydı doktorlar evinizdeki tüm eşyaları atın vs vs derdi 🥰