İlk çocuğum ve ek gıda konusunda tamamen tecrübesizim. Son dakika hazırlıksız olarak havuç yedirmek yerine tecrübeleri annelerden yardım istiyorum. Kızçem sadece anne sütü alıyor şu an 5 aylık olmak önümüzdeki ay ek gıdaya geçeceğiz ama ben şimdiden tüm hazırlıkları yapmak istiyorum ya da en azından bilgi sahibi olayım. Şu hero baby kaşık mamalarından kullanmam şart mı? Çünkü mama vermediğim için kullanmak zorunda da değilim gibi hissettim. İlla tek sebze ile mi üç gün kuralı yapmam lazım yoksa iki sebze olur mu? Ispanak tozu falan filan satılıyormuş bunları nereden alıyorsunuz?