Deletedmom_79  13 haftalık hamileyim benzer durumu yaşayan var mı?
Sellmaseellma Deletedmom_79 egzama olduğunu sanmıyorum birşey alerji yapmış acile gidin birde gebesiniz riske atmayın cildiye doktorunun görmesi gerek
1melekannesiii Deletedmom_79 Alerjik bir şeyede benziyor kaşıntı varsa muhakkak alerjidir elini oraya sürüp başka yerine sakın değdirme doktora görün
Deletedmom_79 Esrauysal ay bilmiyorum ya elimde egzama vardı ama sadece elde olan bi egzama tipiydi durumu da iyiydi kontrol altındaydı şimdi koluma yayılıyor anlamadım ben de
Esrauysal Deletedmom_79 egzama bende oluyor kuzum da o böyle olmuyor bu başka bişey ya sen bi git tekrardan aşırı çoğalmış bu neyse
Deletedmom_79 Sellmaseellma aslında direk özele cildiyeye gittim gördü egzama dedi ama neyden kaynaklı bilemeyiz yama testi öneriyoruz falan dedi, bi karışım yazdı antibiyotikli 7 günden fazla sürme dedi 🤷♀️
Deletedmom_79 Sellmaseellma Betulakarr Gm1709 Esrauysal 1melekannesiii Sellmaseellma Söylediklerinize göre kullandığım ilaçlardan biri böyle yaptı ve araştırmalarıma göre Coraspin yaptı heralde😔 çünkü 8 ocakta kolumun fotoğrafını çekmişim 2 gün de böyle oldu diye bir yakınıma göndermişim. Coraspini ne zaman kullanmaya başladım diye kontrol ettim, 6 ocakta kullanmaya başlamışım. Yani ondan sonra böyle olmuşum😔 iyi ki buraya yazdım hepinizden ayrı ayrı Allah razı olsun. Hiç aklıma ilaç alerjisi gelmedi saf kafam😔 inşaAllah bana ve bebeğime bir şey olmamıştır
Deletedmom_79 Kullandığım ilaçlar mı acaba yan etki yapıyor Prilam , coraspin , balık yağı , b12 iğne , D vitamini damla
Betulakarr Deletedmom_79 kuzum egzama böyle olmaz ki bu alerji bence. Hiç geciktirme acile hemen git. Cok geçmiş olsun
Sellmaseellma Deletedmom_79 canım bu egzama değilki egzama bende de burnumda var eşiminde ayaklarında var pul pul dökülür kızarır böyle kabarma olmaz o doktor bilmiyo sanırım nasıl egzama bu sallamış resmen
Gm1709 Geçtiğimiz aylara annem yaşası bunu antibiyotik alerjisi çıktı patoloji sonucunda. Bence hastaneye gitmenizde fayda var büyük ihtimalle kullandığınız ilaçlar alerji yaptı bünyenize
mzyynkbra Deletedmom_79 kardeşim ağda yaptırdı aynı böyle oldu da ondan sordum canım çok geçmiş olsun
Deletedmom_79 1Mom-baby başta yine mi uyuz dedim zaten 1 yıl önce geçirdik 8-9 tur ilaçlandık kurtulduk. Şimdi yine mi diyecektim ama bu gittikçe farklı bir hal almaya başladı yani uyuzu da yaşadım böyle değildi. Eşimde bir şey yok, ben bu kadar doluyken onda da olması lazım, ya da benim diğer bölgelerimde de kaşıntı olması gerek ama şu an sadece kollarım ve kulaklarım bu şekilde.