aysnrr_ Merhaba hanımlar 38. Haftam doluyor ve hala ses seda yok, bildiğiniz bir doğum başlatma yöntemi var mı? Çay spor vs. (Kızım 42 haftalık doğmustu beklemek aşırı zor bunu da beklemek istemiyorum)
Merymklc aysnrr_ ben 38+4 üm birkaçgün önce eğilme tuvalete oturur gibi eğil kalk yaptım yattığım yerden bacaklarımı açtım😁 bugünde cam sildim 3 tane 😁😁😁 10 gibi nişanım geldi ama ne ağrı ne sancı var doktoruma yazdım hemen sabah gel ozman dedi öğlen sonu muayenem vardı sabahtan gel alttan muayene edelim dedi 34. Haftadan beri nst girdim her hafta yarında nst ve alttan muaynee var
aysnrr_ Merymklc hergun yürüyorum merdiven çıkıyorum ağrı var ama düzenli değil 🥲 ne güzel nişan gelmiş
Ozlemunlu01 Merymklc Merhaba nişan dediğiniz şey nasıl bir şey acaba akıntının yoğun hâli gibi mi devamlı mi geliyor yoksa bir kere mi 🐣
leylima Kızım 7 gün önce 39. Haftasında doğdu. Doğumdan önceki gece 2 saate yakın yürümek zorunda kaldım. Sabahına suyum geldi ve öğlen 2de doğdu.☺️
leylima Merymklc teşekkür ederim ☺️ planlı yürüyüş yapmadım ama yürüyüşüm açılmaya sebep oldu doğumu başlattı.
Eclipse3 Cati muayenesiyle basladi benim dogumum 38+4 de ondan once hurma merdiven surekli yuruyus ananas activing labor plates topu malesef duzenli olarak denedim bunlarin acilmama etkisi oldugunu dusunuyorum cok hizli bir sekilde gerceklesti