Hanımlar merhaba
8 aylık hamileyim de hani şu hamileliğin ilk zamanları tarif edilen kelebek uçması, kanat çırpması olayı var ya o hâlâ devam ediyor bende ya, normal hareketlerini de hissetmiyorum da bu olay da geçmedi yani, normal mi bu ve o sıra ne yapıyor bilen var mı? Hızlı bir titreşim gibi tarif edeyim ben de.