Merhaba arkadaşlar, 37.haftamızdayız uygulamaya göre doğuma 20 gün var ama sezeryanla olacağı için tam iki hafta sonrasına (14 gün) doğumumuz olacak nasipse. Bir iki gündür kasıklarımda yumurtalıklarımda çok hafif regl sancısı gibi ağrılar hissediyordum hatta eşime şakasını yapıyordum bizimki beklemiycek galiba diye ama şuanda bayağı bayağı regl sancısı çekiyor gibiyim 🥲 sol tarafımda bir ağrı var. Annem de beni doğururken sancıları aynı regl sancısı gibiymiş, bunu da bildiğim için bi garip oldum şuanda ne kadar paniklemek istemesem de 🥲 ne düşünüyorsunuz bu şekilde doğuran oldu mu yoksa yalancı sancı gibi birşey midir 🥹