Aysemsimsekk Kızlar dünden beri bebek hareketinde azalma var arasa adet sancısı gibi agrım oluyo belim çok agrıyo sabah kasıklarımda hareket halindeydi bu saat oldu tık yok 25 haftalıgım kan görmedikce korkmamaya çalışıyorum ama kötüyü düşünmeden de edemiyorum
AyFa1608 Aysemsimsekk benimde sabahları uyandığımda kasıkta ufak ufak harkeetler oluyor 2-3 gündür. Adet ağrısı gibi ağrı oluyor ama şiddetli değil çok şükür. Bel ağrısı falan da oluyor illaki. Erken doğum riskine karşı çoğu zaman yatıyorum belim sırtım çürüdü artık. 25+0 olduk bizde şimdi. 24.haftam nerdeyse hareketsiz geçti diyeblirim. Şu iki günü hafif hafif düzeldi hareketi. Bu aralar çok uyuyorlar normal🙂
Aysemsimsekk AyFa1608 inşallah ya hiç yok diyemem arada bir ufak hareket hissediyorum ama kasıgımda işte kuvvetsiz bir şekilde
AyFa1608 Aysemsimsekk benimde öyle canım düzelir bakalım bekleyelim🙂 24+4 de kontrolde doktora söyledim hareketi kasıkta normal mi diye o da hareket olsun da yeri önemli değil heryerde olablir önemli olan hissetmen dedi
AyFa1608 Aysemsimsekk tadından yenmicek de işte😆😆 sağ salim zamanında kavuşalım inşallah da ben artık herşeye razıyım modundayım