Damlaarslannn Arkadaşlar 34.haftadayım ne yaptıysam mide yanmam geçmedi gaviscon verdi doktorum o bile işe yaramıyor ne yesem iyi gelir bu durumda olan var mı 😔
EmineDefneGokce Damlaarslannn gaviscon içtikten sonra asla yatma eğilme dik otur . Ve bişey yiyip içme . Anca öyle geçiyor benim
Busraaa22 Damlaarslannn benimde çok yanıyor ara sıra badem iyi geliyor canım renny verdi bana da anlık rahatlatıyor yine başlıyordu badem rahatlatıyor
Konepone_ Damlaarslannn renni içtim uzun müddet sonra şiddetlenince doktor gaviscon verdi o h fayda etmedi. Şindi lansor verdi muazzam rahatım. Normalde asit boğazımdan gelip kulaklarımdan fışkırıyor gibi yanıyordum. İlacı aldığımdan beri çok rahatım
Damlaarslannn Konepone_ bende aynı söylediğin gibiyim yemek bile yemek istemiyorum mide yanmasından 😔
Konepone_ Damlaarslannn ay ben bir gün yoğurt yiyordum. Boğazım her yudumda öyle yanıyordu ki refleks olarak üflemiştim. O noktada anladım doktora gitmeliyim diye. Doktorunuza durumunuzu be kullandığınız ilaçları söyleyin muhtemelen size de lansor verecektir
cannkmrc Damlaarslannn bende yeşil elmayla rahatlıyorum doktorum da gastren Duo yazdı o da rahatlatıyor elhamdülillah
Busbusbal O kadar kötü yanmam oluyor ki bazen mesela şu an kustum ne yediysem 29. Haftadayım boğazım delincek zannettim yanmadan şimdi ılık süt içiyorum inşallah fayda eder
ilkin41 Damlaarslannn oturarak uyuyorum hiç bir şey fayda etmiyor şuan gece saat 3 ve bu yanma beni mahvetti üstelikte daha 22 haftalığım 🤦🏻♀️😭