kuzeyinannesi- Kızlar serklajlıyım 32+3 haftalık hamileyim arada kasığımda sanki birsey oluyor yani anlatamıyorum da sanki taş gibi oluyor sonra geçiyor ama bebiş dönüyor gibide bilemiyorum sancı nasıl birsey acaba bu sancı mı acı eşiğimde yüksek anlayamıyorum
Zelihablcgl kuzeyinannesi- kasılma oluyor canım rahim kasılıyor karnın sertleşir ve kasığında ağrı olur 39 haftalık hamileyim benimde oluyor sıklıklaa ☺️
Zelihablcgl kuzeyinannesi- sancı belinden karnına doğru vurur vee makata doğru yanii dayanılcak bir ağrı değil şiddetli gelir ve düzenli araliklarla olur
kuzeyinannesi- Zelihablcgl hastaneye gitmeli miyim acaba çok erken ve serklaj olduğu için korkuyorum 😔
Zelihablcgl kuzeyinannesi- eğer ki ağrın çok oluyorsa gidin hastaneye nst ye bağlanırsin ben gittim sancım oluyordu açılmam daha yok diye eve gonderdiler için rahat etcekse git
Zelihablcgl Zelihablcgl doğum sancısı belden karnına doğru vuruyor yani eger ki karnin sertleşiyorsa kasilma oluyor
kuzeyinannesi- Zelihablcgl şuan geçti bakalım biraz daha bekleyeyim eğer telrar olursa giderim açılmaya alttan mı bakıyorlar bende çok nst ye girdim ama bişey söylemediler
Zelihablcgl kuzeyinannesi- evet canım alttan bakıyorlar 2 parmak şeklinde kendini kasmadigin surece acımıyor
Gamzegemen Ben 2 gün önce o kasılmayla acil sezeryana alındım çünkü açılmam olmuş 3 cm sancım vardı geçer diye bekledim meğerse doğum sancisiymış canim sende dikkat et bence
kuzeyinannesi- Gamzegemen sağlıklıdır inşallah bebiş canım şimdi geldim hastaneden şükür bir sıkıntım yok
Gamzegemen kuzeyinannesi- çok şükür bizde iyiz bebişte gayet sağlıklı 2 kez anne oldum ve ikisinede şükürler olsun bu bebeğimiz biraz sabırsızdı 🤭