Arzum_87 Gulsah1995 Rabbim sğlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🧿♥️ Haftada buton mu çıkıyor uygulamada 🙈
BuseGamze Gulsah1995 Bende 34 oldum bebiş doğdu butonu geldi sağlıcakla alalım bebisleri inşallah kucağımıza 🥰🤲
Asellmoms Gulsah1995 bende 34. Haftamdaym cok az kaldı 🥰😌sizin ilk doğum mu ? Doğum şekliniz nedir ??
Gulsah1995 Asellmoms İlk Doğum olucak inşallah henüz belli değil haftaya randevu alacağım 35. Hafta için bakalım ne diyecek doktor 😍 sizin belli mi 😍