Alpmoms Güzel ve tecrübeli anneler selamlar :) 28 haftalık gebeyim ama 2 hafta önden gidiyoruz 31 olarak düşünebiliriz. Rahimde bi baskı, yanma hissi oluyor acaba bebiş kanala yerleştiği için mi böyle hissedilir? Yorumlarınızı bekliyorum
denizarenmom Alpmoms iki hafta onden gitse bile sata gore dogum olur ve bebis donduyse baski da normaldir
Laika Alpmoms benimde bebeğim önden gidiyor tonbiş biraz normalmiş büyüdüğü için hareket ettiği için baskı yapıyrmş öyle dedi dr.m ama yanmayı bilemiyrm