Kepii Erken doğum yapan anneler ne gibi belirtileriniz vardı acaba? Bende aksamdan beri gecmeyen karnımın hemen altı ve göbek deliği çevremde gecmeyen bi agrı var sizede böle seyler oldu mu sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum.
Avukathanimm Kepii benim de 28de falan başlamıştı bu şikayetler. Erken doğum değil bunlar, normal belirtiler. 36 haftanın içindeyim şu an, daha gelen giden yok 😅
Simya Kepii ayn şikayetleri yaşıyorum gecenin 5 i olmuş ben sürekli wc gitmektem be gönek çevremdeki ağrıdam uyuyamadım inş erken doğım belirtisi degildir 27 haftamdayım
myangelson Kepii ağrı kasılma ile beraber mi yani karnın sertlesiyor mu ve ağrıların şiddeti artıyor mu? Dinlenince ya da hareket edince geçiyor mu?
Gamzegemen Kepii bence kafana takıp stres yapma asıl erken doğuma stres sebep oluyo bişey olmaz allahın izniyle