Yagmursss Kızlar 38 haftalık olduk hala bizim ufaklikta dönme çabası yok.siz naptiniz dönmesi için, kaçıncı haftada döndü minikleriniz
Kubrak2016 Canım moralini bozmak gibi olmasın ama artık yer kalmadığı için dönmesi zor diyor doktorlar. Tabii istisnalar var ama yapacak bir şey yok. Hayırlısı böyleymiş de☺️ sağlıkla gelsin🙏