Monarosa06 Ya iki gündür sağ karın boşluğum ağrıyor karnım değil belim de değil karın boşluğumdab bel tarafıma doğru kramp gibi tuhaf bı ağrı hareket ettirmiyor yaşayan var mı?
guzelanne01_ Monarosa06 kızımda yaşamadım şuan 17 haftalığım yine yaşamadım kramplar bıcak sızısı gibi ağrılar oluyor evet ama hareket ettirmiycek kadar normal değil bence doktoruna danış canım
guzelanne01_ Monarosa06 danış canım başka bi sorunda olabilir Allah korusun Nefessiz kalacak kadar olmaması gerek son aylar olsa belki çok hareketli olunca miğdeye filan çıkınca bebek bazen olur ama daha erken
Monarosa06 Bilemedim ciddi bişey değildir inşallah magnezyum içiyorum o rahatlatıyor gunde bir bardağa toz halinde katıp içiyorum ama akşam da hafif yine basliyor gibi guzelanne01_