Arkadaşlar bi post açtım iri bebek olup sezaryen olan var mı diye. Birçok kişi yok ben şu kadar büyük bebek normal doğurdum korkmayın kolaya kaçmayın tarzı yorumlar yapmış. Gerçekten anlamıyorum. Soru belli cevap belli moral bozmak için birebir bazıları. Gerçekten anlamıyorum. Normal doğurmak bi üstünlük mü yani ? Belki sağlık sorunumuz var belki anatomimiz uygun değil. Ben hastanede çalışıyorum normal diye deneyip acil aldığımız o kadar çok hasta var ki bebekler resmen çıkımda kalıyor hayati risk oluyor. Binbir çeşit doğum vakası gördüm kalkmış korkmayın ya tarzı geniş geniş bilmeden konuşmalar oluyor.Sorudaki durumu yaşamadıysanız eğer sırf kadınlığınızı yarıştırmak ve kalp kırmak için lütfen yorum yapmayın hakka girmeyin