ilkanneyim06 33+3ten selamlarr🌸
Akşamları başlayan deli gibi mide yanması gavisconla hallediyorum
Sabaha kadar uyuyamıyorum neden bilmiyorum öyle yatıyorum yatakta benim gibi olan varmı bilmiyorum 6 gibi uyuyorum sabah
Sabahları rutin kusmamız hala devam ediyor..
Biraz iş yapınca yada yürüyünce felaket bel ağrısı ve kasık çatı ağrısı çekiyorum
Doğum stresi de yavaş yavaş yüklenmeye başladı 🥹