papatya-0 merhaba, ilk başta anlamadım hatta ilk beta verdikten sonra 2. Kan verişimde de iyi cıktı sonra dengesiz yükselmeye başladı 2 katı kadar yuksekmiyordu, doktorum şüphelendi sürekli beta takibi yaptık o sıra sol kasık ve karın agrım coktu allah yaşatmasın kimseye doktor 5 haftalıkken keseye baktı ama tüpte oldugu için gözükmedi kese sonra da kürtaj ve ardından igne oldum düştü 😞