Arkadaşlar merhaba dondurulmuş 5.gün embryosun transferin 12. Günü beta hcg değerim 692 çıktı doktorum 2. Gün sonra tekrardan yaptırmama gerek olmadıgını 10 gün sonra kontrole gelmemi söyledi ilk hamileliğim olduğu için biraz tedirginim sizlerdede böyle bi durum yaşayan oldu mu test yaptırmama gerek var mı değerim iyi oldugu için mi gerek duymadı acaba doktorum birde sizlere sormak istedim teşekkürler