Duyguucnr Sedaayt trendyoldan yaptırdım ben satıcı fenlo çikolata isimli baskı 80 adet 160₺ olmus şuan tadıda gayet güzel
zeynep_6n Sedaayt Instagram bebekçikotasına yaptırdım. Web siteleri https://www.cikolataatolyesi.com.tr direkt kutunun üstüne baskı yapıyorlar. O yüzden kutuyu kızıma toka kutusu vs olarak kullanmayı düşünüyorum.Bazıları sticker yapıştırıyormuş çünkü öyle uzun ömürlü olmaz diye burayı tercih ettim. Yanında boş plastik kolonya şişesi hediye ettiler. Çikolatanın tadı da gayet güzeldi. Ben beğendiğim modelin üstünde değişiklik istedim. İstediğim gibi yapıp gönderdiler. Doğum öncesi bende çok yorum istedim o yüzden biri soru sorunca hemen yardımcı olmak istiyorum. :)
NM_mom Hem görsel, hem lezzet olarak çok memnun kaldım. İnstagramda bebekcikolatasi.ist yazıp aratabilirsiniz