selime_gul01 maalesef bende enfeksiyon yaşıyorum üromisini gece son kez WC ye gittikten sonra bir bardak suda eriterek içtim, sabaha kadar WC ye gidilmemesi gerekiyor. Hamileliğimde Dahiliyeye aylık troid kontrolüme gidiyorum dünde gittiğimde idrar yolu enfeksiyonumun olduğunu ancak kendisinin hamilelere üromisin gibi tek kullanımlık saşe yada antibiyotik önermediğini Enfeksiyon bölümüne gitmem gerektiğini söyledi. Saat 3 de randevum var doktorumun önerisini burdan yine paylaşırım. tam anlamıyla o enfeksiyonu atlatamıyoruz 7 aydır bende yaşıyorum özellikle hamilelikte her ay yaşayacağımız bir durum. Dikkat etmemiz gerekenlerse karın ve ayaklarınızı sıcak tutmak. Genital temizliği doğru şekilde yapmak bol su içmek. Yinede bir enfeksiyon bölümüne muayene olmanızı tavsiye ederim