Merhaba kızlar öncelikle bir tane 2 buçuk yaşında oğlum var burda hiç arkadaşı olmadığı için tek kaldığı için 3 aydır korunmayı bıraktık kardeşi olsun istiyoruz gelelim meseleye benim regl asla 1 gün dahi geciktiğini hiç görmedim o ay poşet dolu ilaç dahi kullansam günün de regl olurum bu ay nerdeyse 6-7 gündür adet sancım oluyor ara ara sonra kesiliyor 2 gün böyle gecikme yaşadım test yaptım negatif sonuç aldım lekelenme şeklinde kanamam başladı regl oluyorum sandım ama 3 gündür sadece ped dolmayacak şekilde lekelenme yaşıyorum asla böyle bi durumla karşılaşmadım yumurtalıklarım patlayacak gibi ağrıyor ama bi türlü regl olamıyorum normalde bu zamana kadar asla böyle bir şey başıma gelmedi bu akşam testi tekrarladım hayalet çizgi çıktı kurumuştur ondan dedim var mı böyle bir şey başına gelen?