Sla8995 Selamlar, kızlar sanırım hamilelik reflüsü oldum bilmiyorum ama son bir haftadır hep bu saatlerde 10 dan sonra falan akşamları böyle bi bogaz yanması oluyor. Sonra affedersiniz geğirmek gelince yanıyor bogazkm ve yemek borum 🫣anlamadım bu işi 🥲🥲😬😬
Kubrak2016 Sla8995 hamilelikte normal bunlar canım. Benimde son aylarda başladı doktoruna söylersen ilaç verir, şuan rahatlamak için süt falan iç iyi geliyor☺️
ParildayanYildiz Sla8995 34.haftadayım hala çekiyorum malesef canım bende de oluştu o gaviscon şurup rennie şurup bunları kullanıyorum bazen hiç işe yaramıyor bazen yarıyor yediğim şeylere bağlı
Kubrak2016 Sla8995 bebek mideye baskı yapıyor mide kapakcığı kapanmadığı için oluyor, son haftalar daha de zorluyor maalesef ki🥺
Sla8995 Kubrak2016 yaa demek öyle bilmiyordum 🫣🫣ahh hakkımız ödenmez 😁😁🤲🏼🤲🏼midem yanmıyor ama anlattığım gibi oluyor işte tamda. Bir de hep geceleri 🤔🤔