Bugün aynı durumu bende yaşadım. Yatmaya çalıştım olmadı, sağa dönüyorum sola dönüyorum geçmedi. En son bıçak ağrısı gibi ağrılar girince hastaneye gittim. Nst bagldilr sancı cikmadi. En son doktor parol ve serum verdirdi. Ondan sonra biraz ağrım hafifledi. Hala sağ gogsumun altında tam göğüs kafesinin orada batma var. Ama benim suyum fazla olduğu için ve bebek iri olduguticin doktor normal dedi.