Wish Merhabalar... aranızda ayak şişmesi yaşayan var mı? Dün hiçbirşeyim yokken bu gün birden ayaklarım şişti (bilek kısmı ve üzerinde) inmesi için neler yapabilirim?
pamuk_anne Wish her şeyden önce tansiyon kontrolü yapmalısınız. Tansiyon yüksek olursa hemen doktora, onun dışında gebelikte şişme oluyor ya. Tuzu keselim bide ayaklarımızı yukarıda tutarak dinlenelim.
Wish Yildizim hayır tansiyonum normalde de hep düşüktü hala öyle hamile kalmadan önce ki ve şu an ki hali aynı
Tugba3434 Kesinlikle ben daha 8 haftalık gebeyim çorap patik giymessem yürüyemiyorum hemen şişiyor balon oluyo sanki basamıyorum❤️❤️❤️☺️