Bilen bilir geçen buraya post attım doğuramıyan giller diye 😀 bugün sabahtan beri sancım var evdeyim henüz ne bi nişan ne bi su gelmesi yok hastane çok yakın eve o yüzden evdeyim zaten ilk sabah 30-40 dk da 1 geliyordu sancı şimdi işte 10-15 dk ya düştü canımdan can gidiyor iyice akılalmazını bekliyorum şuan tek yaptığım nefes kontrolü ve çömelmek sancım geldikçe dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🥹😇