Feyzaclk aynı sorunu belki yıllardır yaşayan ve hamilelikle x2 olan biri olarak söylüyorum ki bunun kalıcı olarak geçmesinin tek yolu altta yatan sebebi bulmak benim alerjiden oluyormuş normalde alerji ilacı sprey kullanıyorum sıcak su buharında yumuşatıp temizliyorum burnumu denize gittiğimde dalıyorum bol bol tuzlu su çekiyorum evde burnuma derken çok çok rahatlıyorum ve en önemlisi yattığınız oda nemli olması lazım bunları yaptım ben hamileliğimden önce ve zencefilli çay içiyodum yatmadan önce hem burnu temizliyor hemde ciğerleri o şekilde burnumu boşaltmıştım şimdi hamilelikte iyice doldu burnum bahara giriyoruz iyice alerji olucam ilaçta kullanmak istemiyorum bu dönemde bende şöyle bi çözüm buldum hava nemlendiricisi aldım uyuduğumda ful çalışıyor ve çok rahat uyuyorsun sabah da burnun rahat uyanıyorsun kesinlikle tavsiye ederim