Bilinmiyor_25 Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim ve önceden belimde kırık vardı şuanda zorlanıyorum hamileyken ağırıyor benim gibi olan var mı acaba napıyorsunuz bel ağrınız için
1prensannesiiiii Bilinmiyor_25 geçmiş olsun kuzum benimde dört tane fıtığım var hicbirsey yapamıyorum ağrısına çekiyorum maalesef 😕