Geçenlerde kuzenim aynı sorunu yaşadı. 36 haftalıktı tansiyonu aşırı yüksek çıkmış burnu falan kanamış. Bir gün hastanede yatırmışlar ciğer geliştirici iğne vurmuşlar. İlk bebeği sezaryen olduğu için herhangi bir durum olursa diye bebeği hazırlamış olduk acil sezaryene almamız gerekirse korkacak bir şeyimiz olmasın demiş