hayallliiim 3 bucuk hafta sonraaaaaa görüş günü geldi çattı Allah’ım çok heyecanlııııı tam 36+0 olcaz yarın her defasında sizdede aynısı oluyor demi görecekmiyim kilosu kaç oldu acaba sabahı zor ederim ben
Biryeniannee hayallliiim bende her randevu öncesi heyecan dolu oluyorum birazda gergin 😄 erkenden uyanırım heyecandan 🤍
Hamideersin hayallliiim her seferinde aynı evet 38+5 oluyoruz 12den sonra doktor cuma çağırdı fakat ben pazartesi gitmeyi düşünüyorum eşim işyerinden sürekli izin alamaz diye oğlumu da anneme bıraksam tek gidemem hep beraber gitsek havalar malum o yüzden tam 39+2 de gitmek istiyorum
Mhtpflz hayallliiim her hastaneye gittiğimde tansiyonum çıkıyor eve gelince düşüyor heyecandan kalbim fırlıyor ahahah😅
hayallliiim Biryeniannee ay bende öyle oluyordu artık hep sabah en erken randevuyu alıyorum zaten erken kalkıyorum diye😀🤣
hayallliiim Hamideersin ayyy senin bitmiş sancı falan başladımı ben 36 olcam inşallah bundan sonra kaç haftada bir çağırıyor doktorlar genellikle
Hamideersin hayallliiim 38 den sonra 3 günde bir görmek istiyolar 41e kadar doğmazsa da suni ile doğum baslatiyolar malesef yalancı sancılarım oluyor ama düzenli olmadığı için bı ise yaramıyor
hayallliiim Hamideersin yaa bendede var gibi yalancı sancı ama bende 38 e gelir başladı şimdi diyordum