Rnml 29 haftalık gebeyim. Bebek doğum pozisyonunda rahmin dışında olan miyomum da bebeğin başının yanındaymış. Normal doğum biraz zor gibi konuştu doktorum . Aynı durumda olanlar nasıl doğum yaptı yazabilir mi?