Esomom 9+7 kahverengi akıntı geldi çok aşıeı değil ama ara ara bi kaç kez ve hafif karın ağrısı var üşütmüş gibi bu durumu yaşayan oldu mu normal mi
Mom-babyyy Esomom hastaneye gitmeniz gerekiyor benim 12 hafta da gelmişti doktor düşük tehlikesi diye ilaç yazdı önem amaçlı
Hzlhakko Esomom ben yaşamıştım12. Haftada progestan fitil kullandım düşük önceleyici doktora görünmen gerek
Nedime54 Hayır değil lütfen hastaneye gidin . Bişey yoksa önlem almış olursunuz eğer sıkıntılı bir durumsa tedavi olmuş olursunuz . Lütfen vakit kaybetmeden hastaneye gidin
-Beyzanurr Ben 6+5 normal sarı renkli akıntılarım var benimde hafif kokuyor öğrendiğim ilk günden beri kesilmedi akıntım
Esomom Doktorum bu haftalar da olabileceğini eğer çok gelir veya gelmeye devam ederse görmek istediğini söyledi ama kızlar hemen korkutmayın böyle