Kızlar 34 haftalık gebeyim, iki gündür geçmeyen özellikle akşamları beni zorlayan bir sırt ağrım var. Uzansam geçmiyor, dinlensem geçmiyor, sıcak su koysam geçmiyor, esneme hareketleri de fayda etmiyor. Utanmasam ağlicam salonun orta yerinde. Ne yapsam geçer sizce ? Sizler ne durumdasınız ? Dertleşelim biraz