ilkbebegimm Kızlar hayırlısıyla evladımı aldım o uyurken size yazıyorum şehir hastanesinde doğum yapcakların sormak istediği bir şey varsa cevaplayabilirim💙
Hamideersin ilkbebegimm bursa değil fakat İstanbul’da cam sakura şehir hastanesinde doğum olucak nasipse kaç haftalık doğum yaptınız bide acilden mi giriş yaptınız en çok acildeki ebelerin nasıl davranacağını merak ediyorum açıkçası
Denizinanne ilkbebegimm ben birsey sorucam doğum sırasında size ameliyat elbisesi tarzında birsey verdiler mi
ilkbebegimm Hamideersin benim doğum tam 24 saat sürdü ama mahvettiler beni ilk gebelik olduğu için gece 4:30 da suyum geldi sandım ki daha önce idrar kaçağı falan asla yaşamadım iki gün önce doktor akşam sabaha doğurursun demişti göndermişti eve o bilinçle olunca 2 gün sonra öyle hissettim hasteneye gidince çatı yaptı hemen nst falan çatı zaten nefretlik yani sabaha karşı da gidince malum personeli kış uykusundan uyandırdık rahatsızlık diz boyu ona göre muamele herşey yapıldı falan su gelmemiş açıklık 2-3 cm falan bana doğumhaneye yatış verdi sabah 7-8 gibi başladı serüven yüzlerce çatı muayenesi oldum neler yapılmadı öğleden sonra suni sancı verdiler 21:00 a kadar açıklık 5 cm den fazla ilerlemedi 21:00 de gelip suyumu patlattılar zulüm başladı tam gece 1:30 da doğurana kadar ömrümden ömür gitti anlatsam inanmazsınız neler yaptıklarına o kadar korkunçtu ki doğumda artık halim kalmadı oksijen falan takıldı bana ıkınmayı bilmiyosun sen bağırmalar çağırmalar çıktılar ebeler üzerime zorla bastıra bastıra kesiler ata ata doğurtular oğlumu alınca kucağıma onun sevinci ayrıydı ama çok çektim sakın ha sakın erkenden benim gibi düşmeyin ellerine mahvediyorlar yürüyemiyorum felç oldum sandım siz varın düşünün
Tunahan_rumeysa16 Bende 21 aralik günü 2. Oglusumu doğurdum orda normal olarak. Ben memnun kaldım şahsen, ilgili saygiliydialr gayet 😊 ilk defa bu kadar genç bir anneye dogum yaptirdim demsifi ebe 20 yaşındayım 3 bucuk yasinda dgier oğlum erken evlendim…
Hamideersin ilkbebegimm çok kötü bı tecrübe yaşamışsınız gerçekten rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah benim nasıp olursa ikinci doğumum olucak bende son ana kadar evde olmayı istiyorum ve acilden çekiniyorum genelde gündüz doğum yapmayı hayal ediyorum ama nasip tabiki nasibimizde ne varsa onu yasicaz
Hividarin diyar123 Şevket Yılmaz’a gidin ama şehir hastanesine gitmeyin derim.şevkettekiler en azından tecrübeli..
diyar123 Hividarin ilk çocuğumu şevkette dünyaya getirdim bana da hep şehir hastanesini övdüler o yüzden oraya gitmeyi düşünüyordum
ilkbebegimm senibekliyoruzannecim o kadar çoktu ki zaten poliklinik doktoru gelip girmiyor ki ne olursa olsun son anı bekleyip öyle gidin ellerine düşmeyin
senibekliyoruzannecim ilkbebegimm ben zübeydede doğum yaptım iki çocuğumu da çok memnun kaldım ebeleri doktorların çoğunu tanıyorum o yüzden sordum 36 haftalık hamileyim şimdi anlattıklarınızı okuduktan sonra psikolojim bozuldu :(