Kızlar mantar oldum doktorum 2 defa kullanmalik fitil verdi 1 tanesini kullandım diğeri cuma akşamı kullanicam ama nasıl kaşınıyor kaşıntı yokdu oda geldi fitilmi yaramadi anlamadım gyno canesten kullanıyorum sirke ile taharet iyi gelir mi daha da mi kotu yapar sirke kullaniyodum boyle olunca bıraktım