GlinGlerAs canım benimde 2 gün önce kontrolüm vardı bebiş kordonu dolamış boynuna doktor her 2 saate oynaması lazım eger oynamazsa hiç hissetmezsen gel demişti çok şükür hareket ediyor çikolata yada tatlı bişeyler yiyip oynadığından emin oluyorum tabi bizim kafamız oraya takıldığı için oynamıyo gibimize geliyor tatlı birşey ler yiyip onu hareket ettir çıkartırlar inş kasımda gene gitcem inş çıkmış olur 🙏