ArvenMom Sumeyye64 ilk bebeğimi kaybettiğimde vurmuşlardı 28 haftada vurunucam eğer doğumdan sonra sorun oluşursa tekrar vurucaklar yanlış bilmiyosam
Leylakacan34 İlk hamileliğimde doğumdan hemen sonra yaptılar. Suan 2. Hamileligimi yaşıyorum 28. Haftada yapıldı. Doğumdan sonra tekrar yapılır mı bilmiyorum
MelisBerdo Sumeyye64 benim kanamam olduğu için 6. Haftada oldum. Devlet hastanesinde yazdırınca ücretsiz aldım 💓
Nurbost Sumeyye64 raporla eczaneden ücretsiz alıp herhangi bi acile gidip vurdurdum. Para vermiyosunuz yani
Ozkanzynp Sumeyye64 iğne Devlet hastanelerinde ücretsiz 28. haftada ve doğumdan sonra 72 saat içinde olmalisiniz Tabi 28 haftadan önce kanama olma durumunda da indirect combs testini yapıyorlar bebek etkilenmişse daha erken haftalarda da yapiliyor
Leylakacan34 Sumeyye64 merhaba ücretli 2 hafta önce 1100 ₺ye yaptırdım hastanede, zaten ilacı eczaneden temin ediyorlar
irem9797 Özelde para karşılığı yapiyolar devlet hastanelerinde ücretsiz yapiyolar28. Haftada basaksehir cam sakura sehir hastanesinde ücretsiz oldum özelde maliyeti yüksek
Leylakacan34 irem9797 AA devletten ücretsiz olduğunu bilmiyordum. Özel hastanede ücretiyle yaptırdım iki hamileliğimde de
Nurbost Emos07 evet 28.haftamda yaptırdım. Özel hastane takipliyim. Doktorum raporu yazdı. Eczaneden gidip aldım ve evime yakın başka hastanenin acilinden yaptrdım
irem9797 Emos07 özelde aliyolar evet ama devlette bir lira almadılar benden kan uyusmazligi testi yaptılar aynı gün iğneyi vurdular