Yavruu_annesii25 Hanımlar İstanbul’da oturupta kartal Lütfi Kırdar Hastanesi’ne giden var mı hangi Dr iyi ben daha yeni gidiyorum hangi Dr gitsem acaba
Iremnurrmemis23 Yavruu_annesii25 ben Tuzla’da oturuyorum 1 kere gittim hiç memnun kalmadım doktorundan suratsız ve doğru düzgün konuşmuyor bile yarım ağızlıydı beğenmedim Dahada gitmedim
Seydacavdarr Yavruu_annesii25 geçen gün birisi orda doğumunu yazmıştı çok sıkıntı yaşamış orda baya kötü davranmış doğumdan sonra iki saat doğumhane bırakmışlar kadını vajinası şişmiş filan
Korkmazrabia Yavruu_annesii25 Ben 5 aydır gidiyorum çok memnunum doktorlarda çalışanlarda gayet ilgili güler yüzlü son iki defa Cansu hocaya denk geliyorum ondan da memnun kaldım
Iremnurrmemis23 Yavruu_annesii25 evet var Nurhayat dertli ben memnunum ve Tuzla’daki tüm kadın doğum doktorları iyi
Tkzbuse Yavruu_annesii25 ezgi er takipliyim bende tuzla devlet hastanesi gayet memnunun ayrica ilk doğumunu Lütfi Kırdar da yaptım Kartal da gayet iyiydi herhangi bir sıkıntı yaşamadım ilgili ve alakalıydılar
Tkzbuse Yavruu_annesii25 yani ben sürekli gidiyorum takip ederseniz internet uzerinden alınabiliyor yine de siz bilirsiniz 🙂
Yavruu_annesii25 Kizlar bugün tuzlaya gittim gercejten Ezgi er çok iyi bir doktora çok memnun kaldım teşekkürler onerdiginiz için