Kızlar 10 gibi lavaboya gittim leke gelmişti peçeteyle sildim korktum bir anda heyecanlandım 😁 doktoruma mesaj attım hemen resmini yolla dedi nişana benziyor sancın ağrın varmı diye sordu bebeğin hareketlerini takiple dedi benim sancım ağrım yok dedim sabah erkenden gel ozman dedi çatı muayenesi ve nst girecem işte nişandan sonra kaçgün içinde doğum yaptınız? İlk hamileliğim normal doğum ve çok korkuyorum dua edin lütfen 🥰🥹